Thursday, October 14, 2010

I Love YOu 我爱你...

Its hard to said I LOVE YOU but when u said out you gonna take out responsible on it...
我爱你真的很难说出口但是当你说出口后要负起责任...
I love a gal, but i know she cant forget something but i still wanna with her....i willing to do everything for her because what i told her its from my heart.... i wish she believe me and trust me........whenever she sad i also sad...i dont wish she sad. i dont want she cry. i dont want she unhappy. If one day i leaving this world i hope God will send Angel take care of her, dont let her sad anymore. never allow any hurt on her anymore. God if u want me exchange something to make her happy i willing to give my life let her happy.
我爱上一个女孩子,我知道他忘记不了某些东西可是我还希望和他在一起......我愿意为他做所有东西因为那都是从我心里的话,我希望他相信我信赖我....当他伤心的时候我也一样....我不希望他伤心..我不想看到他哭........我不想看到他不开心...如果一天我离开这个世界我希望神派天使来照顾他,不在让他伤心了..不在让他在受任何伤害了....如过身要我交换某些东西使他高兴我愿意把我生命来交换.....

No comments: